måndag 24 september 2012

Kliver ut på den nya vägen, Coachvägen

I helgen har jag tagit mina första stapplande steg på en ny väg in i en ny värld genom en utbildning hos Akademi Coachstjärnan.
Har under många år haft tankar på att det skulle vara spännande att kunna coacha andra människor. Det har dock stannat där .... för hur skulleobetydliga lilla jag kunna göra det ?  
Brist på självkänsla och självinsikt kallas det tydligen för :)
 
Under de sista 2-3 åren har jag dock genomgått väldigt många positiva förändringar där jag stärkt både självkänslan och självinsikten. Idag vet jag att även lilla jag har mycket att bidra med till andra människor. Alla människor är ju unika och alla har vi olika gåvor som vi kan dela med oss av.        Om jag är på rätt spår vet jag inte riktigt ännu men efter första intensiva utbildningshelgen hörde jag mig själv säga/tänka/känna "jag känner mig hemma i coaching världen".
 
I detta sammanhang vill jag tacka Leo Eid på Expand Your Potential vars utbildningar "Intuition & personlig utveckling" samt "Kanalisering och Tankens kraft" lett mig in på denna nya väg. Tackar även mina kära kurskamrater (ingen nämnd & ingen glömd) från dessa utbildningar.
Det största tacket går dock självklart till mig själv :)
 
Ha det gött därute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar