söndag 28 juli 2013

Från tungsint soffpotatis till lättsam dansare

Från tungsint soffpotatis till lättsam dansare känns som en träffande sammanfattning då jag nu återupplivar min blogg. Året började med ett litet lättare bakslag som ni kan se nedan men så är ju livet. Klev ur källaren jag gick ner i relativt snabbt, jämfört med hur det var tidigare. Bästa receptet för mig är att fokusera på aktiviteter och framförallt att dansa vidare genom livet.

Återupptog buggen, dansade vidare på Soultrain och Loveboat, tog tag i Itrimträningen samt vardags-motionen med hjälp av stegräknare. Tog tag i min käpphäst rökdjävulen i slutet av maj och har nu varit rökfri i 2 månader. Har avverkat mitt 1:a år på Itrim och viktminskningen pågår fortfarande i sakta mak och det är en fantastisk känsla att känna/se att kroppen anpassar sig efter viktminskningen, nu -22 kg.
Har fått en hel massa nya härliga vänner, framförallt genom mina dansaktiviteter. En utav dem uttryckte för ett tag sedan att de skulle vara roligt att få se lite före och efter bilder. När hon sa det för andra gången tänkte jag att då får jag väl göra det. Så häromdagen gjorde jag det i mobilen och fick reaktionen "det är som det är en helt annan kille" och det håller jag verkligen med om. Jag blev också förvånad eller rättare sagt skrämd över hur jag såg ut tidigare men det bjuder jag på, så här kommer lite före och efter bilder

 Före





Efter




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar