söndag 27 maj 2012

Målet börjar närma sig

Börjar nu närma mig min målvikt och har 4 kg kvar till jag har nått målet på -18 kg. Är inne på min 7:e vecka och förvånas över hur snabbt det har gått och ändå har jag den senaste veckan blivit otålig, slarvat med kosten och fått i mig fler kalorier. Kanske inte är så konstigt trots allt då jag tränat mer än målet på 3 ggr i veckan, ökat på vardagsmotionen och åkt 2 st inlines pass på 1 timme vardera.

Känner verkligen att Itrim konceptet fått igång mig på flera olika plan och att jag mår fantastiskt bra. Jag sover bättre, stressar mindre, tar inte på mig utav andras negativa energier och känner hur härligt livet är att leva.

Under helgen har jag varit på utvecklingskurs i mentalt mentalt mediumskap. Här fick jag bekräftelser och kvitton på att jag utvecklat min andliga sida efter att ha gått en längre kurs i personlig utveckling med andlig inriktning. Känns helt fantastiskt att jag kan se och känna av en främmande människa och hitta fram till saker de brottas med liksom deras styrkor. Lika spännande är det att få ta del av vad de känner av hos mig i nuet, min historia och ge en hint om min fortsatta väg.

Utan min inre personliga utveckling hade jag inte börjat med Itrim och tack vare Itrim blir min kropp en bättre sändare och mottagare ju bättre kroppen mår.

Allt handlar om balans & helhet

Kram till er alla

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är Leif! Heja dig! Du har verkligen tagit tag i saker och jag känner att dit vill jag verkligen också komma! Du har i alla fått mig att börja med kurser som jag har velat göra i flera år! Nu ska jag satsa på mig själv! Ha en skön dag. Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Annika!
      Vad kul att läsa och framförallt att få inspirera dig.
      Kram
      Leif

      Radera