söndag 14 oktober 2012

CoachVägen har öppnats


Under veckan har jag inofficiellt öppnat upp CoachVägen.
Det är 3 träningsklienter som har tagit klivet ut på coachvägen och tillsammans går vi ut på vägen mot krönet vid trädet där vi bara anar fortsättningen. Vi är på väg framåt mot det okända där nya möjligheter och mirakel väntar. Det har varit 3 fantastiska möten, varav ett på telefon, där jag fått privilegiet att få ta del av pågående levnadshistorier som alla berört mig på djupet. Det är otroligt vilken kraft det finns där.

Har själv även blivit coachad och där kände jag mig hur diffus som helst vilket berodde på att jag undvek ämnet som ständigt återkommer. Ja ni som känner mig vet vilken last jag syftar på ......... och det blir ämnet att ta upp på mitt nästa samtal med min coach.
Hade planerat in att gå på Charlie Söderbergs seminarium Ett Rikare Liv i torsdags och på mässanom Eget Företag i lördags. Fick tyvärr ställa in dem då en höstförkylning smög sig på mig.  Trist men det kommer ju ya framöver så jag får vänta in nästa tillfälle.
 
Min flytt börjar närma sig med stormsteg och det har skapat lite stress hos mig. Därför tog jag tag i det genom att införskaffa silkespapper till porslinet, planerade upp min klädförvaring med hjälp av elfas planeringsverktyg. Tog i lördags även en tripp till Kvik för att komplettera det befintliga köket. Fick en fantastisk hjälp av säljaren Karin som med hjälp av mina mått ritade upp köket i 3D och tillsammans fick vi ihop en bra lösning. Känner mig nu betydligt lugnare och tillfreds.
 
Ha en skön vecka och var rädda om er därute
               
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar