söndag 15 april 2012

Trög söndag - spark i baken

Seg morgon och det kanske berodde på att jag hade svårt att somna igår, somnade ju på soffan.
Blev iaf glad över att träning och dieten ger effekt då jag tappat 3 kg sen i onsdags.
Tog efter lite degande till slut tag i mig själv och knuffade ut mig själv på en timmes prommenad i strålande solsken.

Åt lite lunch och började kika på de coachutbildningar jag beställt mer information om och våndades lite om jag ska gå eller inte och i så fall vilken jag skulle välja.
Kikade in på facebook och såg att en av mina vänner lagt in upp denna länk:
Charlie ger en spark i baken 

Passade verkligen in just då och jag blir förundrad över saker som dyker upp ofta och passar så bra i sammanhanget.

Hade funderingar på att träna på efermiddag kväll men skulle först ha kul i tvättstugan några timmar. Brukar bli ganska trött efteråt så jag tvekade om träningen men tog mig iväg till slut trots att jag kände mig ganska seg.
Dagens prommenader gav 10 260 steg utöver träningen så dagen blev rätt aktiv efter en seg start.


1 kommentar: